loklisa

Alla inlägg den 16 juni 2011

Av Lisa Svärd - 16 juni 2011 20:23

Så för alla intresserade så är det arbetsdag i lokstallet på lördag 18/6. Det ska målas vagnar och städas i verkstan och eventuellt skruvas på ångloket. Själv kommer jag inte kunna vara där men jag hoppas någon tar bilder åt mig så jag kan lägga upp här efteråt. Får väl höra boysen om vad som blev gjort också. Jag ska nämligen åka till Vetlanda över helgen så jag blir inte hemma och det betyder; ingen tågvovve i stallarna på lördag. Sorry guys. Hehe.. Jag vet att ni kommer sakna oss ;)


Jag har förresten fått väldigt många berömande ord om tyfonen, en stor eloge till Göran Fritzon och Markus Johansson som skrivit den. Jag har fått många beröm för min text. Det tackar jag så hjärtligt för och kanske blir det en text i nästa tyfon också. Som vi för övrigt inte bestämt datum för än.


/Lisa Svärd ♥


Vi ses där!

  


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


18årig tjej som är verksam i Landeryds Järnvägsmuséum, bloggar efter tycke och smak.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards