loklisa

Alla inlägg den 8 juni 2011

Av Lisa Svärd - 8 juni 2011 18:55

Well, skolan slutar i morgon vilket betyder att jag är ledig i sommar som i sin tur betyder att mitt lilla fritidsintresse skulle kunna blomma ut ordentligt om det vill. I alla fall så har vi öppet hus i lokstallet alla lördagar och söndagar hela sommaren med starskott på lördag då jag i egen hög person tillsammans med min vovve och Marcus Gustavsson vara närvarande för att ta emot nyfikna besökare. Ingen av oss är så duktiga på det där med lok och sånt men dörrarna står öppna och det blir till att måla över lite klotter på en vagn. Kan ju hoppas på lite fin bränna då också eftersom vädret förväntas blir fint.       Foto: Magdalena Svartlok


Vill även påminna våra aktiva medlemmar att kontakta Markus för att boka in någon dag som ni kan närvara i lokstallet under sommaren, vi har några helger som det ser lite fattigt med folk ut på.


/Lisa Svärd ♥


Vi ses där!

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


18årig tjej som är verksam i Landeryds Järnvägsmuséum, bloggar efter tycke och smak.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards